Upgrade service

Berichtdoor Kevin » Ma 20 Aug 2012, 21:37

Je forum upgraden naar de laatste versie, geen probleem voor ons. We doen dat off-line zodat je forum al die tijd kan blijven doordraaien. Op onze testserver kan je je forum dan testen en pas als jij het goed vindt zetten we het live.
We upgraden altijd naar de laatste versie.

Ook het updaten van custom stijlen is hierbij geen enkel probleem met behoud van eventuele modificaties.
Gebruikers-avatar
Kevin
Beheerder
Mijn profiel

Re: Upgrade service

Berichtdoor Traveljack » Vr 06 Mei 2016, 00:45

Hallo Kevin,
Ik zag dat jij/jullie die upgrade naar een nieuwe versie off line doen.
Kun je dat voor mij doen? Wat kost dat?
Ik wil graag de nieuw versie 3.1.9 hebben.

Wat ik wil weten:
Kan ik daarbij de startpagina aanpassen naar mijn eigen wensen en ook eventueel veranderen wanneer dat nodig zou zijn?
Ik wil onze huidige startpagina vervangen door een betere: een variabele met links waarop je kunt klikken.
Ons plaatje van nu is zo wat van vervelend en nodigt nou eens helemaal niet uit tot het bekijken van het forum.
Met de nieuwe versie zijn er ook smiley's ingebouwd, als ik het goed heb?

Bestaat er een kans dat foto's en bijdragen verloren gaan bij de upgrade?

Groet,
Sjaak
Traveljack
Mijn profiel

Re: Upgrade service

Berichtdoor Kevin » Vr 13 Mei 2016, 14:05

Dag Sjaak,
Upgraden is altijd mogelijk. Je dient wel te beseffen dat dit een hele andere versie is dan je nu gebruikt. Alle modificaties en custom stijlen zullen komen te vervallen en je krijgt een standaard forum er voor terug. Dit is hoe hoe de standaard stijl eruit ziet alleen is dit nog van versie 3.0.* qua uiterlijk maakt het geen verschil behalve dat de stijlen voor 3.1.* responsive zijn.

De kosten zijn afhankelijk of je ook nog werk aan je stijl wilt laten uitvoeren zoals bijv een logo plaatsen. Maar een standaard conversie zonder meerwerk kan al voor 20 euro.

Jouw Startpagina is gewoon een lossen html pagina die je via de ftp kan aanpassen. Je moet dan wel met html kunnen werken om die aan te passen.

In jouw versie zitten de zelfde smilies ingebouwd als in de nieuwe versie, mogelijk zijn die verwijdert als je nu geen smilies hebt.

Nee berichten, foto's, leden, bijlages en al je forums blijven gewoon bestaan in de nieuwe versie, die worden met de conversie overgeplaatst.
Met vriendelijke groet,
Kevin
Gebruikers-avatar
Kevin
Beheerder
Mijn profiel

Terug naar Upgrade / Update Service