Showcase en feedback voor jouw website.

Hét Munten en Bankbiljetten Forum

Berichtdoor Munthunter » Do 09 Aug 2012, 15:15

Hét Munten en Bankbiljetten Forum is het forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar.

Website informatie
Startdatum 26 juli 2009
Huidige versie: 3.0.11
Aantal leden: 1230
Gemiddeld aantal unieke bezoekers per maand: 22.500

Modificaties
Er zijn diverse modificaties geïnstalleerd, onder andere:
Classified forummarkt mod, Tinypic uploadmogelijkheid, PHPBB statics, Posting template, MChat, Advance BBcode Box, National flags, PHPBB calender, Gastenboek in profiel gebruikers, automatisch welkomstbericht voor nieuwe gebruikers, Buttonsmenu, Anti Spam ACP, PHPBB galery en nog wat andere kleinere.

Het forum
Het forum is in 3 jaar tijd explosief gegroeid en heeft een flink aantal actieve gebruikers die dagelijk een langere tijd actief zijn in de diverse rubrieken. Een goeddraaiend moderatorteam is daarom vereist en ik ben erg trots op alle moderatoren en globale moderatoren. Ook internationaal is Hét Munten en Bankbiljetten Forum een begrip geworden en zo mogen we ook steeds vaker leden uit andere landen verwelkomen.

Afbeelding

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Hét Munten en Bankbiljetten Forum, het actieve en interessante forum voor de munten- en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikers-avatar
Munthunter
Mijn profiel

Re: Hét Munten en Bankbiljetten Forum

Berichtdoor Kevin » Do 09 Aug 2012, 22:29

He Jeroen,

Ik vind het een leuk thema jouw forum en de doelgroep zal zeker heel groot zijn. Ik heb zelfs al een keer gebruik gemaakt van jouw forum om een penning te identificeren. Daarbij zijn mij wel wat dingen opgevallen, zonder altijd te hard over te komen wil ik ze toch even kort opsommen.
-Er zijn heel wat forums/ rubrieken aangemaakt en uitvoerig omschreven, ik zat in het begin ook regelmatig in de verkeerde rubriek voor ik doorhad waar ik precies zijn moest.
- Persoonlijk zou ik de stijl wat meer persoonlijker maken, hij is wel erg standaard prosilver qua kleuren en imageset. Als afbeeldingen voor geen of ongelezen berichten zou je mooi met muntjes kunnen werken, echt in het thema van jouw onderwerp.
-stijl is schermbreed waardoor er heel veel ruimte ongebruikt blijft op mijn 19 inch scherm. Best zonde, die ruimte zou je mooi kunnen gebruiken om bijvoorbeeld het linkermenu van je portaal (of delen ervan) te laten zien op meerdere pagina's. Kun je gelijk gebruiken om meer overzicht te krijgen over je forum voor bezoekers.

Het zijn zomaar wat dingetjes die mij zo opvielen en ik zou aanpakken, het is ook zeker niet bedoeld als kritiek maar zoals dit forum omschrijft om input/feedback van anderen te krijgen. :idea:
Met vriendelijke groet,
Kevin
Gebruikers-avatar
Kevin
Beheerder
Mijn profiel

Terug naar Websites leden