Een Vespa dealer van A tot Z

vespa dealer

Een Vespa dealer van A tot Z

Iedere tiener of jongvolwassen denkt er wel eens over na om een scooter te kopen, maar weten vaak niet zo goed waar ze moeten beginnen. Logisch want de keuze is reuze en het liefst wil je een Vespa dealer die alles onder 1 dak heeft. Dan doelen wij op de service. Gelukkig hebben wij de oplossing gevonden! Wil jij weten wat de oplossing is? Lees dan snel verder:

Joeyschaar.nl

Joey Schaar is dé Vespa van Nederland. Dat is niet het enige, want hij heeft ook een breed assortiment aan onderdelen voor iedere scooter, maar met Vespa als hoofdactiviteit. Wil jij je scooter opvoeren, upgraden met leuke uitrusting of iets vervangen wat kapot is? Joey Schaar heeft het allemaal! Het is het bekijken zeker waard.

Waarom je scooter upgraden?

Stiekem is het wel een beetje macho gedrag. We willen namelijk niet onderdoen met je eigen scooter t.o.v. je vrienden of stadsgenootjes. Eigenlijk kan je je scooter zo gek upgraden als je wil. Onthoudt wel dat Nederland verschillende wetten en regels heeft t.o.v. scooters en de deelname in het verkeer daarvan. Het zou zonde zijn als je hard verdiende centen in moet leveren aan de politie, omdat zij jou pakken. Dat wil je niet.

Welke voordelen brengt het met zich mee?

Een scooter opvoeren is niet alleen leuk en spannend, maar brengt ook verschillende voordelen met zich mee. Wist je dat in het geval van een 4-takt scooter het brandstofverbruik verder omlaag geschroefd wordt. Met de hoge brandstof prijzen is dat geen ongewenste luxe. In veel gevallen ga je van verbruik van 1 op 25 naar 1 op 35 á 40.

Doordat de scooter in de basis weer origineel gemaakt wordt, wordt de verbranding en temperatuur van het motorblok optimaal. Door een betere verbranding krijg je weer minder vervuiling in het motorblok, waardoor de presentaties zo maximaal mogelijk blijven. Joey Schaar kan jou daarbij helpen. Opvoeren klinkt in de basis heel slecht, maar misschien is het wel beter voor je scooter.

Opvoeren 2-takt

Het opvoeren van een 2-takt scooter gaat in de praktijk vaak anders dan een 4-takt scooter. Een 2-takt scooter pas je op je technische punten aan, zodat de scooter langzamer loopt, waardoor die aan de wettelijke eis voldoet.

Opvoeren 4-takt

In een 4-takt scooter wordt vaak alleen beperkt met een CDI (ontstekingsregeling) en een vario-ring. Wanneer je de vario-ring verwijdert is je scooter gelijk een stuk sneller. Gemiddeld rijdt de scooter dan 60 kilometer per uur.

Gelukkig kan Joey Schaar jou voorzien van de diensten en van de producten.

Deel dit artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.