Stickers kortingsactie zijn belangrijk in een Sale-actie

stickers kortingsactie

Stickers kortingsactie zijn belangrijk in een Sale-actie

Stickers in een kortingsactie, zijn een veelgebruikte en effectieve vorm van communicatie voor ondernemers. Je ziet het in allerlei winkels, bijvoorbeeld om producten te promoten, consumenten op aanbiedingen te wijzen of productinformatie te verstrekken. Ook in supermarkten worden veel instore acties toegepast, zoals stickers op rol. Slim, want je bereikt de consument direct op het moment dat hij tot aankoop overgaat. Promotiestickers zijn hier ideaal voor, er zijn namelijk allerlei variaties die je op verschillende plekken in je supermarkt kunt aanbrengen om de aandacht van je klanten te trekken!

In dit artikel bespreek ik de verschillende varianten en hun toepassingen.

Het doel van instore promotie

Met instore advertising of instore communicatie wil je consumenten verleiden om bepaalde producten te kopen. Je wilt immers hun aandacht trekken en hen verwijzen naar producten die ze anders misschien over het hoofd zouden zien, mede dankzij: sticker kortingsacties.

Ook instore advertising kan je helpen om een ​​bepaald merk onder de aandacht te brengen of een sfeer over te brengen. Je ziet het vaak in supermarkten tijdens themaweken, waar bijvoorbeeld land, spaaracties of speciale aanbiedingen centraal staan. Dit zijn meestal tijdelijke acties die overal in de supermarkt getoond moeten worden.

Welke soorten stickerpromotie zijn er?

De attentiewaarde van vloerstickers, is enorm hoog. Je kunt ze niet missen of ontwijken, omdat je er letterlijk op stapt. Zulke sticker kortingsacties. Dan ook een veelgebruikt communicatiemiddel in supermarkten.

Deze speciale actiestickers worden dagelijks gebukt onder de voetstappen van mensen, karrenwielen en schoonmaakmachines, maar dat geldt niet voor stickers. Vloerstickers zijn gemaakt van stevige materialen waardoor ze niet snel beschadigen. Daarnaast hebben sommige varianten van deze pleisters een speciale antislip laag, die voorkomt dat mensen uitglijden over de sticker.

Daarnaast zijn raamstickers een belangrijk onderdeel van sticker kortingsacties. Ze laten zien wat er in de winkel te koop is, welke acties er lopen en trekken de aandacht van het winkelend publiek. Bijna elke etalage in een winkel, is uitgerust met raamstickers, of het nu gaat om een ​​uitverkoop of een spaaractie.

Vanwege het tijdelijke karakter van dit soort acties helpt het als de raamstickers eenvoudig door je eigen personeel kunnen worden aangebracht en verwijderd. Raamfolie met een speciale “dot”-lijm heeft deze eigenschappen. De lijm van deze pleisters heeft kleine ventilatieopeningen zodat lucht kan ontsnappen. Zo voorkom je vervelende luchtbellen onder de sticker en kun je hem opnieuw lijmen als deze niet goed is aangebracht. En zijn de sticker kortingsacties al afgelopen? Het winkelpersoneel verwijderd vervolgens de stickers, zonder restjes op het glas achter te laten.

Deel dit artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.